Subject: Avaliku ürituse kooskõlastus
From: Coop Põlva <[email-masked]>
To: PPA Lõuna <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>,Põlva Vallavalitsus <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: "Kristo Anderson" <[email-masked]>
Date: Mon, 19 May 2025 14:30:06 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lp. Põlva vallavalitsus

Lp. Politsei- ja piirivalveameti Lõuna prefektuur, Lõuna Päästekeskus ja 
Kagu Ühistranspordikeskus

Edastame kirja lisas avaliku ürituse kooskõlastuse.

Seoses linnaruumifestivaliga ÖÖPÄEV PÕLVAS toimuva kogukondliku 
meelelahutusüritusega  „Motoriseerimata sõidukite mäest laskumine“ 
korraldamisega Põlva kesklinnas 30.05.2025 kell 18.00 – 19.00 taotleme Põlva 
Vallavalitsuselt luba avaliku ürituse korraldamiseks ja liikluskorralduse 
muutmiseks vastavalt liiklusskeemile.

Kirjale on lisatud kooskõlastus koos lisadega (taotlus ning liiklusskeem).

Lugupidamisega

Liina Jõgeva

Coop Põlva Tarbijate Ühistu

Aasa 1, 63304 Põlva

Tel 799 9021, 510 4355

www.cooppolva.ee

www.facebook.com/cooppolva